Najnovije vijesti
Naslovnica / Igre / EA krivi marketing i odgodu igre za slabu prodaju Battlefielda

EA krivi marketing i odgodu igre za slabu prodaju Battlefielda

Iako su prodali oko 7.3 milijuna kopija igre, Electronic Arts nije zadovoljan jer nisu ispunili svoj cilj koji je bio postavljen na nešto više od 8 milijuna. Netko mora snositi poslijedice za slabiju prodaju, a kako je Andrew Wilson izjavio u utorak, odgoda igre i slabiji marketing krivci su za lošu prodaju. Ako se vratimo nekoliko godina unazad možemo uočiti isti problem sa marketingom i kod poznate igre Titanfall 2.

Igrate Battlefield 5 ?

Battle royale mod ?

Osim manjka marketinga u prošlim igrama, opet čine grešku sa skrivanjem battle royale moda, koji je u vrijeme najave bio tek u početnom stadiju razvoja. Hoće li skrivanje battle royale moda i njegovo kašnjenje koštati Electronic Arts ?

O nikve

U slobodno vrijeme glumim novinara i pišem gluposti koje nekolicina vas čak i pročita.

Također pogledajte

Prva polovica godine je iza nas, a evo i top 10 igara prema nagradnom fondu

Prva polovica godine je iza nas, a u nastavku teksta provjerite i top 10 igara …