Najnovije vijesti
Naslovnica / PC / Do 2023. godine u Kini očekuju više od 350 milijuna PC igrača
Kineski internet kafić

Do 2023. godine u Kini očekuju više od 350 milijuna PC igrača

Do 2023. godine, procjenjuje se da će u Kini igrati čak 350 milijuna PC igrača, što je više od cijelog stanovništva Sjedinjenih Država. Taj ogroman broj igrača bit će odgovoran za stvaranje ogromne kineske industrije igara koja će do 2023. godine vrijediti čak 16 milijardi dolara – imajte na umu da u navedeni iznos nisu uračunate konzole i mobilni gaming.

Ove brojke dolaze iz vodeće azijske tvrtke za istraživanje tržišta i konzultantske tvrtke Niko Partners, koja ne samo da sažima 2018. godinu za PC igre u Kini, nego i projekte u kojima će ta industrija biti do 2023. godine.

Ako ste iznenađeni veličinom kineskog tržišta PC igara, ne biste trebali biti. Kinesko tržište ima konstantan rast od 2001. godine, kada je ukupno tržište vrijedilo samo 100 milijuna dolara.

Kina ima više od 130 tisuća internet kafića

Problemi za kineske izdavače

Ono što je iznenađujuće je, međutim, kako je kinesko tržište PC igara ostalo otporno unatoč teškim vladinim propisima. U ožujku 2018. godine, kineska vlada stavila je privremenu zabranu na izdavanje licenci koje sve nove igre moraju dobiti kako bi se zakonski objavile i unovčile u Kini. Ta zabrana novih licenci trajala je gotovo cijelu godinu i uzrokovala je da analitička tvrtka Niko Partners svoju početnu prognozu prilagode za 2018. godinu. Unatoč zamrzavanju licenci, kineska industrija igara za računala još uvijek mjeri visoku zaradu od 15,21 milijardi dolara u 2018. godini. Tijekom 2018. godine ukupan broj igrača popeo se na 312,4 milijuna, od kojih je samo 79,7 milijuna zapravo trošilo novac na igre.

Vrijedi spomenuti kako je cijela američka industrija videoigara koja uključuje PC, mobilne i konzolne igre zaradila samo 30,4 milijardi dolara u 2018. godini.

Iako nadmašena mobilnim igrama i usporena promjenama u propisima, kineska industrija igara za PC je masivna i dalje raste. U nastavku se nalazi još nekoliko zanimljivih činjenica iz analize tržišta koju je provela tvrtka Niko Partners, a nosi ime China PC Online Games Market Report”.

  • Inozemne igre činile su 60 % prihoda na tržištu računalnih igara
  • Kina ima 138.000 internetskih kafića
  • Esport je najjači pokretač rasta tržišta kineskih PC igara.
  • Prihodi od esporta iznosili su 6,3 milijarde dolara u 2018. godini, što predstavlja čak 41,4 % prihoda od računalnih igara. Predviđa se da će navedeni prihodi dosegnuti 9,5 milijardi dolara do 2023. godine



O nikve

U slobodno vrijeme glumim novinara i pišem gluposti koje nekolicina vas čak i pročita.

Također pogledajte

Apex Legends: sve što znamo o drugoj sezoni

Druga sezona u Apex Legendsu započinje za manje od mjesec dana, a pravo je vrijeme …

Odgovori